Triggerbee och Rule integration
Med Triggerbee och Rule integrerat med varandra kan du samla in personlig kunddata som därefter överförs in till ditt Rule konto. Med hjälp av den kunddatan som du samlar in via Triggerbee kan du sedan leverera personaliserade kundupplevelser. Med rätt typ av kunddata kan du kommunicera genom rätt kanal, i rätt tid med strategiskt riktat innehåll. På så sätt kommer du förbättra dina marknadsföringsresultat, öka antal konverteringar och bygga djupare kundrelationer.
Triggerbee hjälper e-handlare att förstå sina kunder på en individnivå så att du kan personalisera din kommunikation. De hjälper även till att leadsgenerera till B2B företag. Genom olika processer hjälper Triggerbee dig att anpassa din webbplats för att komma närmare både befintliga och potentiella kunder. Du kan i deras användarvänliga plattform få förståelse för och identifiera dina kunder i alla olika trafikkanaler. På så sätt kan du lättare segmentera upp din kundbas baserat på besökarens digitala beteende, aktivitet och intressen.
Med hjälp av Triggerbee får du större insikt av dina kunders beteenden, intresse och aktivitet. Denna kunddatan skjuts automatiskt in till ditt Rule konto och på så sätt kan du utnyttja den i din digitala kommunikation. Du kan då också skapa upp kundsegment och personalisera din kommunikation via Rules plattform, för att öka dina konverteringar och få djupare kundrelationer.
- Genom vår avancerade integration kan du ta personaliserad kommunikation ett steg längre och komma igång med hyper-personalisering.
- Skapa upp automatiserad kommunikation med vårt Marketing Automation verktyg som triggas på data från din chattfunktion.
När du integrerar Triggerbee med Rule kan du:
- Utöka kundklubben och bygga kundlojalitet
- Följa upp en övergiven varukorg
- Skicka tillbaka i lagret aviseringar
- Kombinera email och SMS kommunikation
- Vinna tillbaka kundens intresse med win back email