Välkommen på event med Rule & Oculos!
Den 5 oktober kl. 16.30 i Aller Huset
Rule och Oculos bjuder tillsammans in dig till ett fysiskt event med tema ”Hur du säkrar lojala kunder genom hela kundresan”. Du kommer under denna eftermiddag att få ta del av:
- Trendspaning – det senaste inom Marketing Automation
- Case: Dominos – hur Dominos Pizza skiftade fokus till CRM och ökade andelen återkommande kunder
- Case: Vinoteket – så jobbar Vinoteket med personaliserat och automatiserat innehåll i flera kanaler
- Best Practice – automationer tips och tricks
Säkra din plats via formuläret till höger!
Eftermiddagens program
Rule och Oculos bjuder tillsammans in till en fullspäckad eftermiddag med stort fokus på kundlojalitet, där vi kommer dela med oss av praktiska exempel och framgångsrika strategier för hur du säkrar lojala kunder genom hela kundresan. Här nedan kan du ta del av eftermiddagens program.
- 16.30 – Registrering
- 17.00 – Vi välkomnar alla
- 17.10 – Trendspaning
- 17.20 – Case: Dominos Pizza & Vinoteket
- 17.40 – Best Practice: Från kampanjfokus till automatiserad kommunikation
- 17.45 – Q&A
- 18.00 – Mingel med Vinoteket som bjuder in till vin och bubbelprovning
När: 5 oktober kl. 16.30
Var: Humlegårdsgatan 6, Aller huset
Vinoteket – Kristian Kull
Vi har äran att ha Vinoteket på plats som kommer att dela med sig av hur de med hjälp av cross-channel marketing och personaliserad automatisering i Rule, bygger starka kundrelationer. De kommer också stå för eftermiddagens mingel där Vinotekets CMO Kristian Kull, bjuder in till en vin och bubbelprovning. Det ser vi fram emot!