Trustpilot och Rule integration
Med Trustpilot och Rule integrerat kan du samla in åsikter från dina kunder efter att de har genomfört ett köp. Det hjälper dig att förstå dina kunder bättre, hur de upplever ditt företag och du kan på så sätt skapa ännu bättre och mer riktad kommunikation till dem i framtiden. Genom att ha Rule och Trustpilot integrerat, kan du även använda och porträttera dina positiva recensioner i footern på dina mailutskick som ett betyg, vilket i sin tur kommer att leda till ökat förtroende och således fler konverteringar.
Om Trustpilot
Trustpilot är en omdömesplattform där du kan lämna recensioner om olika företag och tjänster på internet. Det är en oberoende tredjepartstjänst som tillåter kunder världen över att lämna recensioner och feedback om olika företag och vad de erbjuder. Dessa recensioner ger andra potentiella kunder en uppfattning om företagets rykte och kvalitet på deras produkter eller tjänster. Det hjälper även företag att förstå och förbättra sina kundrelationer och produkter som de erbjuder, genom att samla in och bearbeta feedbacken som de får.
Med Trustpilot och Rule integrerat kan du använda dina recensioner som betyg i dina mail-utskick. Det resulterar i ökad trovärdighet för företaget och således ökar det dina möjligheter till försäljning. Genom integrationen kan du även skicka ut recensions-mail direkt från vår plattform när någon har genomfört en order i din butik, vilket hjälper dig att förstå vad dina kunder tyckte om upplevelsen med ditt företag.
- Använda recensionerna och skicka automatiska utskick med hjälp utav vårt Marketing Automation verktyg
- Skicka snygga omdömes mail via vår plattform, som är designade enligt er varumärkesprofil med hjälp av vår Brand Style funktion
När du integrerar Trustpilot med Rule kan du:
- Utöka kundklubben och bygga kundlojalitet
- Skicka strategisk Win back kommunikation med inkluderade recensioner och betyg
- Skicka tillbaka i lagret aviseringar