Nu är det lättare än någonsin att skapa och automatisera personliga upplevelser för dina kunder. Med hjälp av förbyggda kundresor i Rules nya plattform Journey Builder kan du öka kundnöjdheten genom att leverera hyper-personaliserade kundupplevelser. Kommunicera mer datastyrt och pricksäkert genom att förmedla flera budskap i ett och samma utskick, som är helt baserade på kundens preferenser. Skapa en sömlös kundupplevelse genom att endast ge dina kunder det dom vill ha, när dom vill ha det, helt automatiskt.
Och vet du vad det bästa av allt är? Kundresan eller flödena, som vi också kallar det, med budskap finns redan uppsatta för er i Journey Builder plattformen. Dom är dessutom helt baserade på vilken bransch ni tillhör. Ja, de ligger faktiskt redo just nu i skrivande stund och väntar på dig. Du hittar dom när du loggar in i Journey Builder plattformen.
Öka kundengagemang med träffsäker kommunikation
Förutom att förbyggda kundresor minskar det manuella arbetet, spar det även en massa tid. Istället för att fundera över vad för budskap du vill förmedla med vilket typ av content, vid vilket tillfälle och så vidare, har tekniken för förbyggda kundresor redan listat ut och skapat upp det åt dig.
Börja med att välja vilken bransch du tillhör. Den smarta funktionaliteten slår sedan ihop och skapar upp förslag på utskick som kan vara relevanta för er, baserat på vilken typ av bransch ni är verksamma inom.
Kanske vill ni skicka ett mail till en kund som fyller år just idag, samtidigt som ni vill skicka med en rabattkod, men också informera kunden om den pågående rean? Det är här Journey Builder gör sin magi. Precis som du ser på bilden här ovan, kan du efter att ha valt bransch, välja vilka banor som matchar ditt företags önskade kommunikation. I dessa banor kommer det sen ligga förinställt content med alla de budskap du vill förmedla. Antingen kan du använda dessa direkt i din kommunikation eller också få inspiration på hur du kan skapa upp dina egna banor med budskap som engagerar dina kunder vid olika skeden i kundresan.
Sömlös och automatiserad kommunikation genom hela kundresan
Luta dig tillbaka och låt tekniken sköta jobbet. Vi ser till att du inte missar något viktigt tillfälle att interagera med dina kunder på under deras kundresor. Journey Builders funktion för förbyggda kundresor möjliggör sömlös kommunikation genom hela kundens resa med ditt varumärke. Den är skapad för att leverera rätt upplevelse för dina kunder vid rätt tillfälle, helt automatiskt. Med träffsäkra budskap ökar du chansen till konvertering och engagemang på dina utskick via Rule och övergripande ROI på din digitala kommunikation. Svårare än så är det inte att leverera en first class kundresa med Rule.
Utforska förbyggda kundresor i Journey Builder redan idag. Vill du ha hjälp att komma igång? Kontakta oss så hjälper vi dig!