Easycom och Rule integration
Med Easycom och Rule kan du framgångsrikt utnyttja värdefull kunddata för att personalisera din digitala kommunikation och öka din konverteringsgrad. Easycom hjälper e-handlare och logistikaktörer att minska antalet returer. När en kund väljer att göra ett köp lämnar den ifrån sig data. Genom att smidigt utnyttja data du får in från Easycom, kan du skapa sömlösa kundresor där du kommunicerar genom rätt kanal, i exakt rätt tid med rätt budskap.
Vad är Easycom? Easycom är en tjänst som erbjuder bättre lösningar för returprocesser. Idag har fysiska butiker fått konkurrens av onlineshoppingen som verkligen exploderat det senaste årtiondet. I följd med detta skickas det ut avsevärt mycket paket runt om i världen. Easycom vill vara med att förändra detta ohållbara tillstånd genom att förfina och förbättra returprocesser för att skapa ett mer hållbart och lönsamt försäljningssätt. ßs
Med vår Easycom och Rule integration kan du få djupare insikt i vad dina kunder är intresserade av. Med hjälp av den datan som samlas in via din e-handel, kan du enkelt skapa upp kundsegment i Rule och såeldes personanpassa erbjudanden och produktrekommendationer till dina kunder. Genom att kommunicera personaliserat via rätt kanal, kan du skapa långsiktiga kundrelationer som kommer leda till ökad försäljning och digital tillväxt.
- Skapa upp automatiserad kommunikation med vårt Marketing Automation verktyg som triggas på data från din e-handel.
- Öka lönsamhet genom att kommunicera med dina kunder via rätt kanal, i rätt tid med rätt budskap .
När du integrerar Easycom med Rule kan du:
- Utöka kundklubben och bygga lojalitet
- Skicka “tillbaka i lagret” aviseringar
- Skicka SMS kommunikation till dina kunder
- Strategisk Win back kommunikation
- Skicka digitala kvitton och transaktionsmail
- Hyper-personalisera dina budskap