Geins och Rule integration
Med Geins integrerat till Rule, kan du känna full flexibilitet i ditt skapande av sömlösa kundupplevelser med hjälp av automatiserad och datadriven kommunikation. Kunddatan som samlas in i Geins plattform, exempelvis ordrar eller övergivna varukorgar, skjuts automatiskt in i ditt Rule konto. På så sätt kan du smidigt skapa upp riktad och personaliserad kommunikation med hjälp av vårt Marketing Automation verktyg. Det kommer i sin tur resultera i ökad digital tillväxt, nöjda och lojala kunder samt fler återkommande kunder.
Om Geins
Geins (tidigare Carismar Commerce) är en e-handelsplattform som under flera års tid utvecklat ett mjukvaruprogram för att förändra affärsmodeller till deras kunder. Med Geins kan man bygga upp sin e-handel i en och samma plattform efter sina personliga preferenser. Skapa produktfokuserade kundresor, få en 360 graders vy över kunderna och vårda dina kundrelationer i form av kommunikation och erbjudanden. Geins erbjuder även lösningar för CRM och WMS.
När du ansluter din e-handelsbutik med Rule kan du utifrån kunddatan som kommer in, exempelvis orderhistorik, skapa upp personaliserad och riktad kommunikation via email och SMS. Slipp manuella processer och låt Rules verktyg för Marketing Automation göra jobbet åt dig. Bygg långvariga kundrelationer med segmenterad och automatiserad kommunikation längs hela kundresan.
- Skapa upp automatiserad kommunikation med vårt Marketing Automation verktyg som triggas på data från din e-handels butik.
- Genom vår avancerade integration kan du ta personaliserad kommunikation ett steg längre och komma igång med hyper-personalisering.
När du integrerar Geins med Rule kan du:
- Bygga långsiktiga kundrelationer och skapa kundlojalitet
- Följa upp övergivna varukorgar med cart abandonment email
- Skicka tillbaka i lagret aviseringar med hjälp av Rules funktion för back in stock
- Kombinera email och SMS kommunikation
- Vinna tillbaka kunder med win back email