Centra och Rule integration
Genom att integrera din Centra butik med Rule kan du automatiskt synka kunddata såsom cart in progress eller order completed data, mellan Centra och ditt Rule konto. Med vår integration möjliggörs smart och strategisk digital kommunikation som låter dig följa kunden genom köpcykelns alla steg. Integrera Rule med Centra och lägg upp en hållbar strategi för att välkomna, behålla och locka tillbaka förlorade kunder.
Centra är en kraftfull och skalbar e-handelsplattform som erbjuder en flexibel B2C och B2B lösning som lätt integreras med andra verktyg och applikationer. De flesta e-handelsplattformar är byggda för återförsäljare med flera varumärken. De är både dyra att utveckla och stödjer inte affärslogik för mode och livsstil. Med Centra kan ditt mode- eller livsstilsvarumärke ligga i framkant och fokusera på att växa sin fanskara och expandera globalt, istället för att underhålla en avancerad teknologi.
När du integrerar din Centra butik med Rule kan du utnyttja värdefull data såsom beteende, order och engagemang. Med den datan kan du sen personalisera din kommunikation och skicka riktade budskap vid rätt tillfälle, till rätt mottagare, via e-post och SMS. Med hjälp av vår användarvänliga Marketing Automation plattform tillsammans med din integrerade data, kan du med några få klick skapa kundsegment och anpassa olika sektioner i din kommunikation.
- Utnyttja orderdata insamlad från e-handelssidan och skräddarsy din digitala kommunikation.
- Skicka snygga orderkvitton och andra transaktionsmeddelanden.
När du integrerar Centra med Rule kan du:
- Fånga upp nya prenumeranter och kundklubbsmedlemmar
- Utöka kundklubben och bygga lojalitet
- Skicka “tillbaka i lagret” aviseringar
- Skicka SMS kommunikation till dina kunder
- Strategisk Win back kommunikation
- Skicka digitala kvitton och transaktionsmail
- Hyper-personalisera dina budskap