Wetail och Rule integration
När du integrerar Rule med Wetail skickas automatiskt insamlad kunddata såsom orderhistorik och beteendedata, in till ditt Rule konto. Det innebär att du smidigt kan samla all relevant kunddata i en och samma plattform. Med hjälp av den kunddatan kan du sedan segmentera dina medlemmar i Rule och således personalisera din digitala marknadsföring och kommunikation. Det kommer i sin tur resultera i ökat förtroende, fler konverteringar och fler digitala affärer.
Vad är Wetail? Wetail erbjuder en abonnemangstjänst för att hjälpa sina kunder att vidareutveckla sin e-handel. Tanken är att det inte ska spela någon roll om du har erfarenhet av webbdesign eller om du är nybörjare, du ska kunna bygga upp din e-handel med hjälp av en drag and drop funktion hos Wetail, helt efter dina önskemål och behov. Allt du skapar upp i Wetail blir automatiskt responsivt för både surfplattor och mobiltelefoner.
Ta vara på integrationen mellan Wetail och Rule och optimera din digitala kommunikation. Genom ett samspel mellan Wetail och Rule, skickas orderdata såsom senaste köpen, vilka produktkategorier kunden visat intresse för och övrig order-relaterad data in till ditt Rule konto. Du har då du möjligheten att maximera kraften i din kunddata och personalisera kundupplevelsen med ditt varumärke, samtidigt som du ökar konverteringarna.
- Skapa upp automatiserad kommunikation med vårt Marketing Automation verktyg som triggas av data från Wetail.
- Genom vår integration mellan Rule och Wetail kan du samla värdefull data kring aktivitet, engagemang och kundbeteende.
När du integrerar Wetail med Rule kan du:
- Utöka kundklubben och bygga kundlojalitet
- Följa upp en övergiven varukorg
- Skicka digitala kvitton och transaktionsmail
- Skicka tillbaka i lagret aviseringar
- Kombinera email och SMS kommunikation
- Vinna tillbaka kundens intresse med win back email
- Skapa avancerad kommunikation med hjälp av hyper personalisering