We get a lot of questions regarding what our users need to do for improved deliverability. SPF and DKIM have been around for over a decade, meanwhile DMARC is the most recent advancement in email authentication. Having SPF, DKIM and DMARC in place along with following our tips for improved deliverability, you make sure your emails land in desired recipients inboxes and by sending communication you know your recipients will engage with, you maximize email deliverability.
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!
Kickstarta din framgång på TikTok: En komplett guide till effektiv TikTok-annonsering
Välkommen till världen av TikTok annonsering! TikTok har snabbt blivit en av de mest inflytelserika plattformarna för digital marknadsföring, tack vare sin dynamiska natur och ...
Read More
Det här var Rule 2024
När vi blickar tillbaka på året kan vi stolt säga att 2024 har varit ett år fyllt av framsteg, innovation och oförglömliga stunder. Häng med ...
Read More
Marknadsföringstips inför julen
Julen är en speciell och viktig högtid för både företag och konsumenter, världen över. En av de mest positiva aspekterna med julhögtiden är att kunder ...
Read More