In September, Apple will release their new update iOS 15. The update includes stricter measures regarding their Mail Privacy Protection. In short, the update will prevent senders from using invisible pixels to collect information about the user. This update will affect email marketers in a few ways. Among other things, you can expect your opening rate to increase. In our latest blogpost, we explain what the Apple iOS 15 update means, what the update will lead to and how you as an email marketer can prepare. Don’t miss out! If you have any questions, please contact us.
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Så jobbar du med SEO för e-post – Avancerad optimering och do’s and dont’s
SEO (sökmotoroptimering) är inte bara för webbsidor och Google, det är faktiskt en komponent inom e-postmarknadsföring också. En strategiskt optimerad e-postkampanj kan förbättra leveransbarheten, öka ...
Read More
Marknadsföringstips inför alla hjärtans dag
Nu har det blivit dags att kavla upp ärmarna för nästa (stora) lilla högtid – och det är inte vilken högtid som helst, utan den ...
Read More
Skapa den perfekta registreringssidan för ditt nyhetsbrev
En registreringssida är mer än bara ett formulär, det är en chans att göra ett första intryck som konverterar besökare till prenumeranter. Ett förstklassigt första ...
Read More