You can now filter on your journeys the same way as in campaigns and automation. By creating filters based on members’ activities, you can personalize mailings based on received, openings or the type of links they’ve clicked. It improves the possibilities for further segmentation and is the basis for more effective mailings and well-targeted messages.
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Så jobbar du med SEO för e-post – Avancerad optimering och do’s and dont’s
SEO (sökmotoroptimering) är inte bara för webbsidor och Google, det är faktiskt en komponent inom e-postmarknadsföring också. En strategiskt optimerad e-postkampanj kan förbättra leveransbarheten, öka ...
Read More
Marknadsföringstips inför alla hjärtans dag
Nu har det blivit dags att kavla upp ärmarna för nästa (stora) lilla högtid – och det är inte vilken högtid som helst, utan den ...
Read More
Skapa den perfekta registreringssidan för ditt nyhetsbrev
En registreringssida är mer än bara ett formulär, det är en chans att göra ett första intryck som konverterar besökare till prenumeranter. Ett förstklassigt första ...
Read More